خريد اينترنتي مبلمان مدرن، قيمت تخت خواب، ميز ناهار خوري خريد اينترنتي مبلمان مدرن، قيمت تخت خواب، ميز ناهار خوري .

خريد اينترنتي مبلمان مدرن، قيمت تخت خواب، ميز ناهار خوري

دراور پايه فلزي

دراور يكي از وسايل خيلي خيلي مهم در اتاق خواب به شمار مي رود. دراور در اندازه ها و سبك هاي مختلفي وجود دارد.

 از سبك هاي مختلفي كه بيشترين طرفدار را دارند مي توانيم به سبك كلاسيك و مدرن اشاره كنيم. انتخاب هر يك از اين سبك ها بستگي به سليقه و نوع دكوراسيون خانه دارد.

در ادامه اين سبك هاي دراور را باهم مقايسه ميكنيم.

سبك كلاسيك قانون قرينه سازي در آن رعايت مي شود و داراي نقش و نگارهاي زيادي است كه به صورت منبت كاري يا حكاكي روي چوب انجام ميشوند.

 افرادي كه از كارهاي پر زرق و برق و چشمگير خوششان مي آيد بهتر است كه از سبك كلاسيك در دكوراسيون خود استفاده كند و دراوري كه انتخاب مي كنند هم از نوع كلاسيك باشد . سبك مدرن كه امروزه طرفداران زيادي دارد و توجه افراد را به خود جذب ميكند يك سبكي است كه سادگي اولين شرط ان است. 

 سبك مدرن همراه با ساده بودن بسيار جذاب است و نماي زيبايي به اتاق مي دهد. اين سبك داراي خطوط موازي و پشت سر هم مي باشد.

 بعد از سبك دراور ميرسيم به جنس آن. داور مي تواند از چوب ، فلز، ام دي اف ، ملامينه و ... باشد يا تركيبي از آنها .

 در اينجا مي خواهيم دراور چوبي با پايه فلزي را مورد بررسي قرار بدهيم.

 يكي از حساس ترين دراور ها ، دراور با پايه فلزي است. چونكه پايه فلزي جدا از چوب است و بعداً بايد به آن متصل شود افراد ماهر بايد آن را وصل كند تا محكم و با دقت وصل شود. چون ممكن است با كشيدن روي زمين يا چند بار بلند كردن آن پايه لق شود يا از آن جدا شود. رنگ پايه نيز مهم است نبايد به مرور زمان دچار رنگ پريدگي شود.

پايه فلزي بايد از دوام زيادي برخوردار باشد چون همه وزن دراو روي پايه خواهد بود مخصوصاً براي دراور هايي كه كشو هاي بيشتري دارند.

 گروه هنري HSH نمونه هايي از دراور با پايه فلزي را طراحي كرده است كه با ديدن آنها متوجه كيفيت بالاي آنها مي شويم و آنقدر زيبا و ساده هستند كه خود به خود ما را جذب ميكند. با نگاهي ساده به آنها مي توانيم متوجه رعايت استانداردهاي آن بشويم. و در نهايت دراور دلخواهمان را با بهترين كيفيت و كاربرد انتخاب كنيم.


برچسب: دراور چوبي ، دراور شيك ، دراور كلاسيك، دراور مدرن ، دراور پايه چوبي ، دراور پايه فلزي ، دراور بدون پايه ، دراور كشو دار ،،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۷:۱۹ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)

انتخاب صندلي اپن فلزي

اين روزها طراحي دكوراسيون خانه نيز همراه با زندگي امروزي مردم در حال تغيير است.

امرووزه با انجام نوع ساخت و ساز جديد كه بيشتر به صورت آپارتماني هستند طراحي دكوراسيون منزل نيز دچار تغيير و تحول شده است تا علاوه بر زيبايي ، كاربرد بيشتري براي اين خانه ها داشته باشد.

 تا افراد بتوانند در كمترين فضا بيشترين استفاده را داشته


برچسب: صندلي اپن فلزي، صندلي اپن چوبي ، صندلي اپن مدرن ، صندلي اپن، صندلي اپن كلاسيك ، صندلي اپن جك دار ، صندلي اپن بدون جك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۹:۴۵ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)

انواع ميز كنار تختي با دسته تاچ

پاتختي يا ميز كنار تختي يكي از ميز هايي است كه به طور مداوم مورد استفاده قرار مي گيرد.

در نگاه اول شايد وجود آن در خانه لازم و ضروري نباشد ولي بعدا متوجه آن مي‌شويم كه مي‌تواند بسياري از وسايل ما را در خود جاي بدهد و به اتاق خواب ما نيز نظم بدهد.

پاتختي ها اندازه و مدل هاي مختلفي دارند.

 هنگام خريد سرويس خواب مي توانيم تخت خواب را به صورت جدا يا همراه با بقيه وسايل آن مانند ميز آرايش ، دراور و پاتختي انتخاب كنيم.

 در صورتي كه سرويس خواب را جدا تهيه كنيم يا از قبل داشته باشيم ميتوانيم پاتختي را به صورت جدا از تخت انتخاب كنيم و اين هيچ مشكلي در دكوراسيون اتاق خواب ما به وجود نمي آورد.

 تعداد پاتختي بسته به فضاي اتاق تعيين مي شود. تعداد پاتختي معمولاً به صورت دو عدد مي باشد. اگر فضاي اتاق خواب ما اين امكان را به ما ندهد مي توانيم يك عدد از آن را تهيه كنيم. جاي پاتختي در كنار تخت خواب و در قسمت بالايي آن مي باشد.

 كشوهاي آن بايد رو به جلو باشد. استفاده از آن ها راحت تر باشد و در دسترس ما باشد.

 اندازه پاتختي بازهم وابسته به فضاي ما مي باشد ممكن است ما بخواهيم پاتختي را در طول بيشتري سفارش بدهيم يا تعداد كشوهاي آن را بيشتر كنيم كه البته معمولاً تعداد كشوهاي پاتختي دو عدد ميباشد.

 موضوع ديگر ارتفاع پاتختي است كه نبايد از تخت خواب خيلي بلند تر باشد پس قبل از خريد پاتختي بايد ارتفاع تخت خواب را داشته باشيم تا با توجه به آن انتخاب كنيم.

 موضوع بعدي كشوهاي پاتختي است. 

 يكي اندازه هاي كشو است كه همانطور كه بالاتر صحبت كرديم بسته به فضا مي باشد.

 و ديگري مربوط به دسته هايي است كه براي كشوهاي پايتختي انتخاب ميكنيم.

 اين بسته به بقيه وسايلي است كه در اتاق خواب ما وجود دارد اگر كه ما در اتاق خوابمان دراور داريم و كشوهاي آن از نوع دسته چوبي يا دسته فلزي هستند بهتر است كه دسته كشو هاي پاتختي را مطابق با آنها انتخاب كنيم.

 نوع ديگري از دسته وجود دارد كه بسيار جذاب و زيبا است و آن هم پاتختي با دسته هاي تاچ مي باشد . 

در اين مدل از دسته معمولا از ريل هاي آرام بند استفاده مي شود كه كشو دسته ندارد و با فشار كوچكي به درب كشو، كشو باز ميشود.

گروه هنري HSH انواعي از پاتختي را با دسته هاي تاچ به ما معرفي مي‌كند كه مي توانيم بهترين آنها را با توجه به سليقه شخصي مان انتخاب كنيم.


برچسب: ميز كنار تختي چوبي ، ميز كنار تختي مدرن ، ميز كنار تختي ست با تخت ، ميز كنار تختي با ارتفاع زياد ، ميز كنار تختي با ارتفاع كم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۵:۱۴ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)

زيباترين تخت خواب هاي يك نفره سورمه اي

تخت خواب يكي از مهمترين موارد براي داشتن خواب كافي و راحت است. وجود تخت خواب در هر اتاق خوابي لازم و ضروري مي باشد.

 تخت خواب هاي يك نفره در عرض ۹۰ و ۱۲۰ مي باشد كه بسته به فضاي اتاق انتخاب مي شود. البته بعد از فضاي اتاق بستگي به فردي كه قرار است از تخت يك نفره استفاده كند دارد. ممكن است يك نوجوان ۱۲ و ۱۳ ساله از آن استفاده كند، كه با عرض ۹۰ كافي است . براي استفاده بزرگسالان يا نو جوانان در وزن بيشتر به تخت محكم تر با عرض بيشتر احتياج ميباشد. 

 چوب تخت يك نفره معمولا از چوب راش مي باشد ولي مي توان از چيزهاي ديگر مانند گردو و بلوط نيز استفاده كرد و سر تخت و اندازه آن بسته به سليقه شخصي مي باشد مي توانيم از سرتخت هاي بلندتر يا كوتاه‌تر استفاده كنيم.

 گروه هنري HSH انواعي از تخت خواب هاي يك نفره را در مدل هاي مختلفي براي ما طراحي كرد كه با نگاهي به سايت آن ها مي توانيم بهترين تخت خواب يك نفره مورد نظر خود را انتخاب كنيم.

 يك تخت يك نفره بايد از استانداردهاي لازم برخوردار باشد براي مثال درباره ي طول و عرض آن كه صحبت شد، بعد از مي رسيم به ارتفاع ، ارتفاع تخت بايد به گونه اي باشد كه در هنگام نشستن روي تخت يا مرتب كردن روتختي دچار كمردرد و زانو درد نشويم.

هنگام دراز كشيدن روي تخت كفي تخت نبايد صدا بدهد . و سر تخت آن بايد محكم باشد تا با تكان حركت نكند.

انتخاب رنگ چوب بستگي به دكوراسيون اتاق خواب ما دارد . اگر بخواهيم يك تخت يك نفره سورمه اي داشته باشيم بايد آن را با بقيه وسايل اتاق ست كنيم.

 رنگ هاي زيادي وجود دارند كه مي توانيم آنها را با رنگ سورمه اي ست كنيم. مانند رنگ مشكي ، زرد ، قرمز و سفيد. انتخاب اينكه چه رنگي را با سرمه اي ست كنيم بستگي به سليقه شخصي ما دارد.

 ست كردن تخت سرمه اي با بقيه وسايل فقط منظور به پرده يا فرش و ديوارهاي اتاق نيست . بلكه بقيه وسايل چوبي اتاق ازجمله دراور ، ميز آرايش و ميز تحرير هم بايد با آنها هماهنگ باشد تا دچار بي‌نظمي و ناهماهنگي در اتاق خوابمان نشود. 

بهترين تخت خواب تركيب سرمه اي و چوب را مي توانيم از سايت HSH همراه با كيفيت مناسب تهيه كنيم.


برچسب: تخت خواب چوبي، تخت خواب مدرن، تخت خواب زيبا ، تخت خواب راحت ،تخت خواب تاج دار، تخت خواب يك نفره ، تخت خواب دو نفره ، تخت خواب پارچه اي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۳:۴۸ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)