خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری .

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

جا کفشی پایه فلزی

وقتی وارد خانه می شویم اولین چیزی که به چشم میخوره جاکفشی است پس مرتب بودن آن قسمت که نقش زیادی در زیبایی خانه ما دارد مربوط به جاکفشی می باشد.

در اتخاب جاکفشی باید دقت لازم را به خرج بدهیم تا یک ورودی زیبایی داشته باشیم.

 انتخاب تعداد قفسه های جاکفشی بستگی به تعداد افرادی که در آن خانه زندگی می کنند دارد. HSH انواع مختلفی از جاکفشی با پایه های چوبی و فلزی دارد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

 دیگر از نکات مهم در انتخاب جاکفشی این است که اگر فضایی که ما در اختیار داریم به صورت عمودی باشد می توانیم جاکفشی با ارتفاع بیشتر در آنجا قرار بدهیم ولی اگر فضای که در اختیار داریم به صورت افقی باشد می‌توانیم جاکفشی با طول بیشتر در آن قرار بدهیم.

 جاکفشی را می توانیم در هر قسمت از خانه قرار بدهیم ولی معمولاً جای مناسب آن در قسمت ورودی خانه می باشد و خانه هایی که دارای راهرو هستند برای قرار دادن جاکفشی مناسبتر هستند. 

 چوبی که برای جاکفشی انتخاب میکنیم باید از کیفیت لازم برخوردار باشد و همچنین هنگام باز و بسته کردن در قفسه ها نباید در آن ها صدا بدهد و باید از مقاومت زیادی برخوردار باشد چون که به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد پس نباید در معرض آسیب قرار بگیرد.

 جاکفشی ها انواع مختلفی دارند که این کار ما را در انتخاب کردن راحت تر می کند مانند جاکفشی ایستاده ، سه تکه، داشبوردی و ... .

 رنگ چوبی که برای جاکفشی انتخاب میکنیم باید با بقیه دکوراسیون خانه مانند میز تی وی و میز جلو مبلی و عسلی و غیره ست شود.

 اگر ما تعداد فرد یک خانواده را چهار نفر در نظر بگیریم معمولاً هر فردی دارای دو جفت کفش میباشد پس جاکفشی ما باید دارای هشت قفسه باشد . که این باعث سنگین شدن جاکفشی می‌شود بنابراین چوبی که در ساخت آن استفاده می‌شود باید از مقاومت زیادی برخوردار باشد و مهمتر از چوب آن پایه می باشد.

 جاکفشی که دارای پایه فلزی است این نگرانی ما را حل میکند. پایه های فلزی را میتوانیم با دسته جا کفشی ست کنیم که بسیار زیبا و چشمگیر میشود.

گروه هنری HSH انواع مختلفی از جاکفشی ها را در سبک مدرن به ما ارائه می دهد که همه استاندارد های آن رعایت شده و می توانیم با خیال راحت یک جاکفشی شیک، مدرن و دارای کیفیت مناسب داشته باشیم.


برچسب: جاکفشی زیبا ، جا کفشی چوبی ، جا کفشی پایه فلزی، جاکفشی مدرن ، جاکفشی ساده،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۳:۰۷ توسط:کوهپیما موضوع: نظرات (0)