خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری .

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

مدل میز تلویزیون چوبی برای دکوراسیون مدرن و لاکچری

میز تلویزیون چوبی رنگ و اندازه های مختلف است و برای علاقه مندان به مبلمان راحتی مدرن و لاکچری جلوه ای زیبا را ایجاد می کند. میزهای چوبی از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار هستند؛ به طوری که این امکان را دارند تا وزنی برابر با ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلو گرم را تحمل کرده و آن ها را به گزینه ای مناسب جهت خرید تبدیل می کنند. فروشگاه اینترنتی HSH یکی از مراکز فروش میز تلویزیون چوبی جدید در تهران و کرج میباشد. برای ساخت میز تلویزیون مدرن و لاکچری در مجموعه hsh از چوب راش آلمانی و گرجستانی، روکش چوب و ام دی اف های مرغوب خارجی استفاده می شود. محصولاتی که در نوع خود در بازار بی نظیر هستند و رقبا به ندرت از ام دی اف های خارجی در راستای ساخت میز تلویزیون استفاده می کنند.

وب سایت : www.hsh1.ir

شماره تماس : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۱
شماره واتس آپ : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۲

 میز تلویزیون چوبی جدید

میز تلویزیون چوبی جدید

امروزه با توجه به طرح ها و رنگ های مختلف این میزها کمتر کسی به سراغ مدل های قدیمی و شناخته شده می رود.  اگر مشکل مالی ندارین از محصول هایی با جنس چوبی استفاده کنید که طول عمر بیشتری دارند و حتی بعد از مدتی که شما از رنگ ان خسته بشین می توانید توسط یک رنگ کار رنگ روی آن را پاک کنید و مجدد رنگ کنید. اندازه میز تلویزیون چوبی جدید اولین چیزی است که باید به آن توجه کرد چون هر میزی با هر تلویزیونی مناسب نیست. اندازه استاندارد در این زمینه رعایت یک فاصله ۱۰ سانتی‌متری در اطراف تلویزیون است، به این معنا که بعد از قرار گرفتن تلویزیون روی میز باید از هر طرف ۱۰ سانتی‌متر فضای خالی وجود داشته باشد.

میز ال سی دی در تهران

میز ال سی دی در تهران

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که به دنبال میز lcd مناسب و درخور دکوراسیون منزل خود بوده اید؛ اما مورد مناسبی مشاهده نکرده اید و از خرید خود پشیمان شده اید. از پرطرفدارترین و محبوب ترین مدل های میز ال سی دی در تهران می توان به میز پایه دار و ساده اشاره کرد. می توانید برای قرار دادن سی دی ها و دی وی دی ها از میزهای کشو دار شیکی که بازار است استفاده کنید تا اطراف میز نظم و زیبایی بیشتری داشته باشد و با خرده ریزها آشفته نشود. همشهریان عزیز ساکن تهران در صورتی که میخواهید از نزدیک محصولات را ببنید و راحت تر میز ال سی دی مناسب خود را انتخاب نمایید به فروشگاه HSH واقع در سعادت آباد تهران مراجعه نمایید.

 


برچسب: میز تلویزیون چوبی جدید،قیمت میز تلویزیون چوبی،میز تلویزیون چوبی در تهران،میز ال سی دی در تهران،میز تلویزیون مدرن و لاکچری،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۹:۴۵ توسط:کوهپیما موضوع: نظرات (0)