خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری .

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

انواع میز کنار تختی با دسته تاچ

پاتختی یا میز کنار تختی یکی از میز هایی است که به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد.

در نگاه اول شاید وجود آن در خانه لازم و ضروری نباشد ولی بعدا متوجه آن می‌شویم که می‌تواند بسیاری از وسایل ما را در خود جای بدهد و به اتاق خواب ما نیز نظم بدهد.

پاتختی ها اندازه و مدل های مختلفی دارند.

 هنگام خرید سرویس خواب می توانیم تخت خواب را به صورت جدا یا همراه با بقیه وسایل آن مانند میز آرایش ، دراور و پاتختی انتخاب کنیم.

 در صورتی که سرویس خواب را جدا تهیه کنیم یا از قبل داشته باشیم میتوانیم پاتختی را به صورت جدا از تخت انتخاب کنیم و این هیچ مشکلی در دکوراسیون اتاق خواب ما به وجود نمی آورد.

 تعداد پاتختی بسته به فضای اتاق تعیین می شود. تعداد پاتختی معمولاً به صورت دو عدد می باشد. اگر فضای اتاق خواب ما این امکان را به ما ندهد می توانیم یک عدد از آن را تهیه کنیم. جای پاتختی در کنار تخت خواب و در قسمت بالایی آن می باشد.

 کشوهای آن باید رو به جلو باشد. استفاده از آن ها راحت تر باشد و در دسترس ما باشد.

 اندازه پاتختی بازهم وابسته به فضای ما می باشد ممکن است ما بخواهیم پاتختی را در طول بیشتری سفارش بدهیم یا تعداد کشوهای آن را بیشتر کنیم که البته معمولاً تعداد کشوهای پاتختی دو عدد میباشد.

 موضوع دیگر ارتفاع پاتختی است که نباید از تخت خواب خیلی بلند تر باشد پس قبل از خرید پاتختی باید ارتفاع تخت خواب را داشته باشیم تا با توجه به آن انتخاب کنیم.

 موضوع بعدی کشوهای پاتختی است. 

 یکی اندازه های کشو است که همانطور که بالاتر صحبت کردیم بسته به فضا می باشد.

 و دیگری مربوط به دسته هایی است که برای کشوهای پایتختی انتخاب میکنیم.

 این بسته به بقیه وسایلی است که در اتاق خواب ما وجود دارد اگر که ما در اتاق خوابمان دراور داریم و کشوهای آن از نوع دسته چوبی یا دسته فلزی هستند بهتر است که دسته کشو های پاتختی را مطابق با آنها انتخاب کنیم.

 نوع دیگری از دسته وجود دارد که بسیار جذاب و زیبا است و آن هم پاتختی با دسته های تاچ می باشد . 

در این مدل از دسته معمولا از ریل های آرام بند استفاده می شود که کشو دسته ندارد و با فشار کوچکی به درب کشو، کشو باز میشود.

گروه هنری HSH انواعی از پاتختی را با دسته های تاچ به ما معرفی می‌کند که می توانیم بهترین آنها را با توجه به سلیقه شخصی مان انتخاب کنیم.


برچسب: میز کنار تختی چوبی ، میز کنار تختی مدرن ، میز کنار تختی ست با تخت ، میز کنار تختی با ارتفاع زیاد ، میز کنار تختی با ارتفاع کم،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۵:۱۴ توسط:کوهپیما موضوع: نظرات (0)