خريد اينترنتي مبلمان مدرن، قيمت تخت خواب، ميز ناهار خوري خريد اينترنتي مبلمان مدرن، قيمت تخت خواب، ميز ناهار خوري .

خريد اينترنتي مبلمان مدرن، قيمت تخت خواب، ميز ناهار خوري

ميز ناهارخوري ۶ نفره مناسب

ميز ناهار خوري در ظاهر ما آن را فقط به صورت يك ميز ناهارخوري مي بينيم در واقع علاوه بر ميل غذا كاربردهاي ديگري هم دارد.

 مانند آماده كردن غذا ، جمع شدن افراد خانواده به دور هم ، انجام تكاليف درسي و... .

 پس اين موضوع اهميت زيادي دارد كه ميز ناهارخوري از كيفيت و دوام بالايي برخوردار باشد. تا علاوه بر زيبايي كاربردي هم باشد.

 ميزهاي ناهار خوري به صورت ۲ نفره ، ۴ نفره ، ۶ نفره ‌، ۸ نفره ، ۱۲ نفره و بيشتر هم طراحي و ساخته مي شوند .

گروه هنري HSH انواع ميزهاي ناهارخوري را طراحي مي‌كند كه ما مي توانيم بهترين ميزهاي ناهارخوري را در بين انها ببينيم و خريداري كنيم كه هم جذابيت و زيبايي دارند هم كاربردي و با كيفيت هستند.

 در اينجا قرار است در مورد ميز ناهار خوري ۶ نفره صحبت كنيم و نكات آن را مورد بررسي قرار بدهيم.

 ميزهاي ناهارخوري هم به صورت چوب ، فلز ، ملامينه ، ام دي اف و ... هستند يا ميتوانند تركيبي از هر دو باشد كه معمولاً اين روزها ميزهاي ناهارخوري ۶ نفره چوبي طرفداران زيادي را به خود جذب كرده است و چوب نسبت به بقيه ديگر دوام بالاتري دارد و از زيبايي بيشتري برخوردار است و به دليل طبيعي تر بودن باعث زيباتر شدن دكوراسيون خانه ميشود . 

از طرف ديگر ميز ناهار خوري ۶ نفره چوبي نسبت به بقيه گران تر ميباشد.

 اين روزها بيشترين ميزناهارخوري كه خريداري مي‌شود و طرفدار دارند ميز ناهار خوري ۶ نفره است چون براي همه خانواده ها مناسب است البته باز هم ميزناهارخوري بستگي به تعداد افراد يك خانواده دارد و اينكه اين روزها خانواده ها معمولاً چهار نفر يا پنج نفر هستند پس ميز ناهار خوري ۶ نفره انتخاب مناسبي است.

 براي ميز ناهار خوري ۶ نفره لازم نيست كه اتاق جدا داشته باشيم يا فضاي آنچنان بزرگي را اشغال نمي كند ميز ناهار خوري ۶ نفره را معمولا در ورودي آشپزخانه بين سالن و آشپزخانه قرار مي دهند.

 صندلي هاي كه براي ميز ناهارخوري انتخاب ميكنيم بايد جنس چوب صندلي ها هماهنگ با چوب ميز ناهار خوري باشد و همينطور رنگ آن باعث ناهماهنگي نشود چون ميز ناهارخوري در معرض ديد و توجه است پس نبايد دكوراسيون خانه را نامرتب جلوه بدهد.

 چون كه ميز ناهارخوري هم براي صرف غذا و هم انجام تكاليف است پس بايد ارتفاع آن از استاندارد لازم برخوردار باشد.

  •  ميزهاي ناهارخوري hsh از همه استانداردهاي لازم برخوردار است و بهترين ميز ها را به ما پيشنهاد مي دهد. اسبان گاهي به HSH مي توانيم بهترين و زيباترين و با كيفيت ترين ميز ۶ نفره خود را تهي۱ه كنيم.

برچسب: ميز ناهارخوري چوبي ، ميز ناهار خوري مدرن ، ميز زيبا ، ميز كلاسيك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۸:۲۴ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)

مبلمان دسته دار

 

در خريد مبلمان اول بايد هدف خود را مشخص كنيم كه مي خواهيد خانه را به صورت كلي مبله كنيم يا فقط يك دست مبل لازم داريم.

 يك دست مبل خود شامل مبل هاي جداگانه مي باشد مي تواند به صورت يك كاناپه دو نفره يا كاناپه سه نفره يا شامل هردو و مبل هاي تكي باشد.

گروه هنري HSH انواع از مبل هاي دسته دار با دسته چوبي را به ما نشان مي دهد.

 همه اين مبل ها هم از نظر چوب و هم از نظر كفي و پشتي و از نظر كوسن ها داراي استاندارد و كيفيت بسيار بالايي است.

 موضوع ديگر پارچه هاي مبلمان است كه بايد رنگ مناسب و كيفيت بالا داشته باشد.

 اگر مبلي كه انتخاب مي كنيد مي خواهيد كه داراي دسته چوبي پهن تري باشد پس حتما نوع چوب آن بسيار مهم است .

 بهتر است كه از چوب راش براي مبلمان استفاده شود چون هم داراي مقاومت زيادي است و هم از زيبايي قابل توجه اي برخوردار است.

 دسته چوبي مبلمان بايد از مقاومت زيادي برخوردار باشد چون قرار است از آن به عنوان ميز عسلي نيز استفاده شود.

 با خريد اين مبلمان ها انگار شما يك تير و دو نشان زده ايد و نياز آنچناني به ميز عسلي نداريد. دسته مبلمان بايد از كيفيت بالايي برخوردار باشد زيرا در هنگام پذيرايي از مهمان ها وسايل پذيرايي روي آن قرار مي گيرد . و ممكن است در معرض كثيف شدن يا ريختن نوشيدني قرار بگيرد پس بايد جنس آن به گونه اي باشد كه به راحتي آسيب نبيند و بتوانيم آن را تميز كنيم.

 چيدمان مبلمان بايد به گونه اي باشد كه در مقابل ميز تي وي قرار بگيرد تا به راحتي افرادي كه روي مبلمان مي نشينند بتوانند تلويزيون را تماشا كنند.

 چيدن چيدمان مبلمان در خانه بسيار اهميت دارد مبلمان نبايد در جلوي پنجره قرار بگيرد كه به راحتي بتوانيد پنجره را باز و بسته كنيد و همينطور نبايد در محل رفت و آمد باشد تا هنگام رفت و آمد با آنها برخورد كنيد از طرف ديگر مبلمان نمي تواند جلوي در ورودي آشپزخانه و در اتاق ها قرار بگيرد.


برچسب: مبلمان ، مبلمان مدرن ، مبلمان چوبي ، مبلمان شيك ، مبلمان دسته چوبي ، مبلمان دسته دار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۳:۲۹ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)

نكات مهم در خريد ميز آرايش

در هنگام خريد وسايل الكترونيكي مانند گوشي موبايل، لپ تاپ ، كامپيوتر و ... اولين چيزي كه دقت ميكنيم امكانات آن مي باشد در مورد ميز آرايش نيز همين موضوع صدق مي كند. در هنگام خريد ميز آرايش بايد به امكاناتي كه آن ميزآرايش به ما ميدهد توجه كنيم تا بتوانيم بهترين و كارآمدترين ميز آرايش خود را انتخاب كنيم.

گروه هنري HSH انواع زيادي از ميز آرايش ها را به ما معرفي مي كند كه با ديدن آنها و خواندن مطالبي كه در مورد آنها توضيح داده شده است مي توانيم ميز آرايش را با توجه به استفاده از آن قرار است داشته باشيم انتخاب كنيم.

 اولين نكته در موقع خريد ميز آرايش فضاي اتاق خواب ما مي باشد فضايي كه اتاق خواب در اختيار ما قرار مي دهد اندازه ميز آرايش را مشخص مي‌كند و بعد از آن بستگي به سبك دكوراسيون اتاق خواب دارد كه بايد با بقيه وسايل مانند تخت خواب ، پاتختي ، دراور و ... هماهنگ باشد تا يك اتاق خواب زيبا داشته باشيم.

 آرايش معمولاً از جنس چوب مي باشد ولي مي توان آن را با فلز تركيب كرد.

 ميزهاي آرايش داراي آينه هاي مختلفي هستند. كه شكل آينه بستگي به سبك ميز آرايش ما دارد. اگر از سبك كلاسيك استفاده كنيم آينه ميز آرايش داراي تاج و منبت كاري هاي زيبايي است. ولي آينه ميز آرايش در سبك مدرن داراي شكل هاي غير هندسي زيبا و جذابي هستند و در اين سبك از قانون قرينه سازي استفاده نمي شود و مي توانيم به راحتي يك آينه زيبا و جذابي را بدون دغدغه فكري انتخاب كنيم.

 آينه ميز آرايش مي تواند به آن متصل يا از آن جدا باشد. بچه هايي كه متصل به ميز آرايش است مي تواند ثابت يا متحرك باشد. ولي آينه هايي كه به ديوار وصل ميشود و به ميز آرايش متصل نيست ثابت هستند. 

 دور آينه يك قاب چوبي وجود دارد كه بايد از جنس ميز آرايش باشد و رنگ آن هماهنگ با يكديگر باشد. آينه گرد يك آينه جذاب است كه امروزه مورد توجه زيادي قرار گرفته است. بعد از جنس چوب جنس آينه نيز مهم است.

 بايد شفاف باشد و داراي برآمدگي نباشد تا تصوير ها را زيباتر ببينيم.

 وزن ميز آرايش بايد طوري باشد كه به راحتي بتوانيم آن را جابجا كنيم و دچار مشكل نشويم . استحكام ميز آرايش مهم چون قرار است وسايل روي آن قرار بگيرد.


برچسب: ميز آرايش ديواري، ميز آرايش زيبا ، ميز آرايش چوبي ، ميز آرايش مدرن، ميز آرايش با اينه ، ميز آرايش بدون اينه ، ميز آرايش با اينه مستطيلي، ميز آرايش با اينه گرد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۸:۵۰ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)

كتابخانه ايستاده

قبل از خريد يك كتابخانه مناسب بايد به چه نكاتي توجه داشته باشيم.

 براي مثال اگر شما برويد و كتابخانه اي بخريد كه با فضاي شما متناسب نباشد و جاي كافي براي نگه داشتن آن نداشته باشيد و سبك آب و بقيه دكوراسيون منزل هماهنگ نباشد مطمئناً از خريد آن پشيمان خواهيد شد. و وقت و سرمايه خود را هدر داده ايد.

 در انتخاب يك كتابخانه خوب علاوه بر جادار بودن و مستحكم بودن آن بايد سبك آن با بقيه وسايل منزل هماهنگ باشد.

گروه هنري HSH انواعي از كتابخانه هاي ايستاده را به ما معرفي مي كند تا با ديد باز بتوانيم بهترين كتابخانه مناسب منزل مان را انتخاب كنيم.

 در ادامه به بررسي اين كتابخانه ها مي پردازيم.

 قبل از خريد كتابخانه ايستاده بايد تصميم بگيريم كه ميخواني از جنس چوب فلز شيشه يا تركيبي از اينها باشد . زير جنس كتابخانه بستگي به وسايلي كه قرار است در آن نگهداري شود هم دارد.

 چوب از لحاظ زيبايي بهترين انتخاب است و همينطور از نظر استحكام نيز حرف اول را ميزند . البته تركيب چوب با فلز بسيار جذاب خواهد شد.

 كتابخانه ايستاده بايد پايه هاي قوي داشته باشد تا در هنگام سنگين شدن دچار آسيب نشود . ما از كتابخانه ايستاده فقط براي نگهداري كتاب استفاده نميكنيم بلكه از آن براي گذاشتن وسايل تزييني نيز استفاده مي كنيم . پس بايد قفسه هاي آن جا دار باشد.

 براي كتابخانه ايستاده بهتر است كه ارتفاع آن زياد باشد تا زيبايي خاص تري داشته باشد و اينكه اندازه قفسه ها به چه صورت باشد يا تعداد آن ها بستگي به فضابي كه در اختيار ما است دارد و بعد از آن مربوط به وسايلي كه قرر آن قرار بدهيم مي باشد.

 كتابخانه مي تواند تعدادي از قفسه هاي آن داراي كشو يا در باشد و در هنگام خريد اين كتابخانه ها بايد به لولاي در ها و ريل كشو ها توجه كنيد تا به مرور زمان در هنگام باز و بسته شدن دچار آسيب نشود .

 قسمت بالايي كتابخانه مي توانيم كتاب ، وسايل تزييني يا گلدان هاي زيبا قرار بدهيم.

 خانم مي تواند داراي چهارپايه باشد يا اينكه يك پايه سراسري داشته باشد كه به خود كتابخانه متصل است.

 انتخاب همه اينها با توجه به فضايي كه در اختيار ما است و بستگي به سليقه شخصي خودمان دارد.ار است د


برچسب: كتابخانه چوبي ، كتابخانه ايستاده، كتابخانه مدرن ، كتابخانه ديواري ، كتابخانه درب دار ، كتابخانه شيك ، كتابخانه كلاسيك، كتابخانه‌ زيبا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۲:۵۲ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)

انتخاب بهترين تخت خواب هاي تاج دار

با خريد تخت خواب هاي تاج دار مي توانيم يك فضايي شيك و شاهانه را براي اتاق خواب خود به ارمغان بياوريم . 

 استفاده از تخت خواب تاج دار فقط براي بزرگسالان نست و ميتوان براي كودكان و نوجوانان هم تخت خواب تاج دار تهيه كرد .

 انتخاب مدل تاج تخت خواب بسته به سليقه شخصي ميباشد گاهي افراد دوست دارند كه تاج هاي آن ساده يا كوتاه تر و بلندتر باشد و گاهي نيز دوست دارند كه تاج هاي آن داراي ريزه‌كاري‌هاي زيبا و خاصي باشد . 

 جنس تخت خواب بهتر است كه از چوب باشد و همينطور جنس تاج آن چون كه تاج داراي ارتفاع بلندتري است و ممكن است در معرض ضربه قرار بگيرد پس بهتر است كه از چوب باشد تا مقاومت آن حفظ شود.

گروه هنري HSH انواع مختلفي از تختخواب ها را به ما نشان مي‌دهد كه مي توانيم با توجه به سليقه شخصي خود يكي از آنها را انتخاب كنيم.

 همه تخت خواب هايي كه در اين سايت قرار دارد از استانداردها و كيفيت لازم برخوردار هستند و لازم نيست نگران هيچ موضوعي براي انتخاب اين تخت خواب ها باشيم .

 تاج برااي تخت هاي يك نفره و دونفره استفاده مي شود.

‌ تخت خواب تاج دار مانند يك جواهر در اتاق خواب شما مي باشد. اً تخت خواب هاي تاج دار در سبك كلاسيك هستند . اما امروزه در سبك مدرن ما تخت خواب هاي تاج دار را مي بينيم.

 هر چقدر كه تاج تخت خواب داراي طول بيشتر و ارتفاع بيشتري باشد چوب استفاده شده در آن بيشتر مي شود پس قيمت بالاتري نيز خواهد داشت.

 بعد از تاج بايد به بقيه نكات تختخواب مانند ارتفاع آن توجه كنيم. ارتفاع تخت خواب نبايد به گونه اي باشد كه ما در هنگام نشستن روي تخت مرتب كردن روتختي زياد باشد زياد خم شويم زيرا باعث آسيب رساندن به زانو ميشود.

 در خريد تخت خواب بايد به پيچ هاي آن نيز توجه كنيم كه به مرور زمان دچار خرابي نشوند و سرتخت آن كه داراي تاج است بايد محكم باشد. 

 بهتر است كه قسمت سر تخت كه داراي تاج است در كنار ديوار قرار بگيرد تا هنگام رد شدن با آن برخورد نكنيم و باعث خرابي آن بشويم.

 معمول


برچسب: تخت خواب چوبي، تخت خواب مدرن، تخت خواب زيبا ، تخت خواب راحت ،تخت خواب تاج دار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۰:۲۵ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)

ميز جلو مبلي چوبي

اگر ميخواهيد دكوراسيون خانه بي نقص و يكپارچه و زيبا و جذاب باشد پس بايد به كوچكترين و كمترين جزئيات هم دقت شود.

 گروه هنري HSH با توجه به جزئيات ريز كار شما را در تكميل كردن دكوراسيون خود راحت تر ميكند . در ادامه به بررسي ميزجلومبلي مي پردازيم.

 انتخاب مبلمان بسته به مساحت سالن پذيرايي است . بعد از انتخاب مبلمان نوبت به انتخاب ميز جلو مبلي است. كه با توجه به تعداد و اندازه مبلمان انتخاب مي شود. نبايد در فضاهاي كوچك از ميز جلو مبلي خيلي بزرگ استفاده كرد.

 از موضوعات ديگر ارتفاع ميز جلو مبلي ميباشد كه بايد با ارتفاع مبلمان همخواني داشته باشد. ارتفاع ميز جلو مبلي بايد در راستاي مبلمان يا كمي كوتاه تر از آن باشد. ميتوان گفت بهتر است دو سوم مبلمان باشد.

 ميز هايي كه براي ميز جلو مبلي استفاده مي شود و معمولاً داراي سادگي هستند و در قسمت جلوي مبلمان براي قرار گرفتن وسايل پذيرايي و وسايل تزييني مورد استفاده قرار مي گيرد. اگر در خانه خود داراي كودك هستيد بهتر است كه از ميز جلو مبلي گرد استفاده كنيد چون كه لبه ندارد و در هنگام بازي كودك شما آسيب نمي بيند.

 جنس ميز هاي جلو مبلي مي تواند از جنس چوب يا تركيب آن با شيشه و فلز باشد كه معمولاً ميز جلو مبلي بايد داراي سادگي باشد و پرزرق‌وبرق نباشد و تركيب آن با شيشه تميز كردن ميز را براي ما سخت تر و وسواسي تر ميكند.

 براي تزيين كردن ميز جلو مبلي خود مي‌توانيد روي آن گلدان هاي با گل هاي زيبا و كوچك قرار بدهيد يا از شمع هاي معطر استفاده كنيد همچنين مي توانيد از سيني هايي كه كار شده اند نيز روي ميز قرار بدهيد.

 بهتر است كه رويه ميز جلو مبلي چوبي از روكش باشد تا در هنگام تميز كردن مداوم دچار آسيب نشود.

 ميز جلو مبلي را ميتوان با ميز هاي عسلي ست كرد يا اينكه اصلا هر دوي آنها از يك مدل باشد.

 رنگ چوب ميز جلو مبلي كه بيشتر در معرض ديد است بايد با بقيه وسايل چوبي دكوراسيون خانه هماهنگي داشته باشد.


برچسب: ميز جلو مبلي زيبا ، ميز جلو مبلي شيك ،ميز جلو مبلي چوبي ، ميز جلو مبلي رگه دار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۴:۱۳ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)

صندلي تمام چوب

 

صندلي يكي از مهم ترين وسايل و مورد استفاده ترين در خانه ها مي باشد.

اول بايد مشخص كنيم كه صندلي را براي چه كاري قرار است مورد استفاده قرار بدهيم.

 در اينجا مي خواهيم با كمك گروه هنري HSH صندلي هاي تمام چوب را براي استفاده هاي متفاوت مورد بررسي قرار بدهيم.

 صندلي هاي تمام چوب هم كفي و هم پشت آن از چوب مي باشد و روي كوبي در آن استفاده نشده . از اين صندلي ها مي توانيم در هر جاي خانه استفاده كنيم.

 اين صندلي ها هم براي استفاده در سالن نشيمن ، كنار مبلمان ، براي ميز ناهارخوري ، ميز تحرير ، ميز آرايش و انواع ديگر مورد استفاده و توجه قرار مي گيرد.

 صندلي هاي تمام چوب به دليل آن كه روي كوبي در آن ها مورد استفاده قرار نمي گيرد پس بايد چوب آن از كيفيت و زيباي لازم برخوردار باشد.

 گروه هنري HSH صندلي هاي تمام چوب را با چوب راش مي سازد زيرا چوب راش مقاومت زيادي دارد و مدت طولاني تري مي توانيم از اين صندلي ها استفاده كنيم.

 داراي ظرافت و زيباي خاصي نيز مي باشد.

 رنگ چوب بسته به رنگ هايي كه در دكوراسيون منزل مورد استفاده قرار گرفته انتخاب مي شود. رنگ چوب صندلي را ميتوانيم با رنگ پايه مبلمان ، ميز تي وي ، ميز ناهارخوري ، ميز تحرير ، ميز آرايش و ... ست كنيم.

 صندلي هاي تمام چوبي كه براي ميز ناهارخوري مورد استفاده قرار مي گيرند ارتفاع هاي متفاوتي دارد اگر كه براي ميز ناهار خوري از ميز هاي استاندارد استفاده ميشود ارتفاع صندلي تمام چوب نيز كمتر است . ولي اگر براي ميز بار يا اپن مورد استفاده قرار بگيرد بايد ارتفاع بلندتري داشته باشد.

 ارتفاع پشتي صندلي نيز بسته به سليقه افراد مي باشد افرادي دوست دارند پشتي صندلي تمام چوب بلند باشد كه راحت بتوانند تكيه كنند و غذايشان را ميل كنند اما با توجه به سليقه شخصي بعضي ديگر مي توانند پشتي صندلي تمام چوب خود را كوتاه تر انتخاب كنند كه معمولاً اين در صندلي هاي اپن بيشتر مورد توجه قرار مي گيرد.


برچسب: صندلي تمام چوبي ، صندلي مدرن ، صندلي راحت، صندلي با دوام ،،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۶:۴۲ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)

كتابخانه ديواري

يكي از قطعات مهم در دكوراسيون خانه كتابخانه مي باشد. كتابخانه ها فقط براي قرار گرفتن كتاب نيستند بلكه از آن ها مي توانيم براي قرار دادن وسايل تزييني نيز استفاده كنيم .

اين روزها با كمتر شدن فضاي خانه ها آپارتماني و كوچكتر شدن طراحان با طراحي كتابخانه هاي متفاوت تر در اندازه و سبك مختلف كتابخانه هاي زيبايي را طراحي كرده‌اند. داراي الگوهاي شيك و فانتزي هستند.

 كتابخانه ها در سبك هاي مختلفي مانند كلاسيك و مدرن ساخته مي شوند.

 كتابخانه هاي كلاسيك داراي طرح و نقش هاي بيشتري هستند و براي افرادي كه به دنبال چيزي پر زرق و برق هستند بهتر است كه از كتابخانه هايي با سبك كلاسيك استفاده كنند ولي كتابخانه هاي مدرن داراي اشكال غير هندسي مي باشند و قانون قرينه سازي در آنها زياد مورد توجه قرار نمي گيرد و ساده و چشمگير هستند .

گروه هنري HSH انواع مختلفي از كتابخانه هاي ديواري و ديگر كتابخانه ها را براي ما طراحي كرده كه در ادامه به بررسي آنها مي پردازيم.

 كتابخانه هاي ديواري در ديوار با پيچ وصل مي شوند و هم مي تواند قفسه آنها داراي درب يا بدون درب باشد . براي انهايي كه ميخواهند وسايل مهمي در ان قرار بدهند مورد استفاده قرار مي‌گيرد ولي اگر كه به طور مداوم در حال استفاده از كتاب باشيم درب داشتن براي كتابخانه كمي اذيت كننده است.

كتابخانه را ميتوانيم در هر جايي از خانه قرار بدهيم اگر بخواهيم كه جنبه تزييني داشته باشد بهتر است كه در قسمتي كه بيشتر مورد توجه و ديد است قرار بگيرد اما بهتر است كه ما از همه فضاهاي پرت خانه و گوشه كنارها نيز استفاده كنيم.

 بزرگي و حجيم بودن كتابخانه بستگي به فضاي است كه ما در اختيار داريم اگر كه فضاي زيادي داريم مي توانيم از كتابخانه هاي با عمق بيشتر استفاده كنيم ولي اگر كه فضاي كمتري موجود است مي توانيم از كتابخانه هايي با طول و عرض و عمق كمتري استفاده كنيم.

 اگر خانه داراي راهرو است مي توانيم كتابخانه را در آنجا قرار بدهيم و از فضاي كتابخانه نيز استفاده كرده باشيم و يك ورودي زيبا داشته باشيم.

 با نگاهي به سايت HSH ميتوانيم زيباترين و پركاربردترين كتابخانه ديواري را براي منزل خود انتخاب كنيم.


برچسب: كتابخانه ديواري چوبي ، كتابخانه ديواري مدرن ، كتابخانه ديواري كلاسيك، كتابخانه ديواري كم جا ، كتابخانه ديواري زيبا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۰:۱۵ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)

چگونگي انتخاب كار آمد ترين كاناپه

 

امروزه در همه خانه ها كاناپه وجود دارد . انتخاب يك كاناپه مناسب و استاندارد در خانه از اهميت زيادي برخوردار است.

 البته مبلمان هايي كه امروزه طراحي مي‌شود به صورت ال و تكه تكه هستند ما مي توانيم آنها را در كنار هم قرار بدهيم و يك مبلمان ال داشته باشيم يا مي توانيم آنها را به صورت تك تك و كاناپه جدا در قسمت هاي مختلف سالن نشيمن قرار بدهيم.

 كاناپه ها فضاي نشيمن راحتي را براي ما به وجود مي آورند . براي استفاده در فضاهاي كوچك نيز مناسب هستند.

 كاناپه اي كه ميخواهيد انتخاب كنيد را بايد از قبل مشخص كنيد اگر به دنبال يك كاناپه رسمي و شيك هستيد مي توانيد از كانال هايي كه داراي دسته هاي چوبي هستند و كوسن هاي بزرگ تر و سفت تري دارند استفاده كنيد .

 اگر به دنبال كاناپه اي براي استراحت ، لم دادن و تماشاي تلويزيون هستيد بهتر است از كاناپه هايي كه كوسن نرم تر و تعداد بيشتري كوسن دارند استفاده كنيد تا در هنگام دراز كشيدن بدن شما راحت روي آن قرار بگيرد.

گروه هنري HSH انواع زيادي از كاناپه دارد كه با نگاهي به سايت آن متوجه تنوع زياد ان ميشويم با خواندن اطلاعاتي كه در مورد آنها نوشته شده ميتوانيم كاناپه مورد نياز خود را با آگاهي بيشتري انتخاب كنيم.

 موضوع ديگر در انتخاب كاناپه نوع پارچه ميباشد . پارچه بايد از كيفيت زيادي برخوردار باشد چون كه به صورت مداوم در حال استفاده از كاناپه هستيم همچنين براي اين كه هنگام نشستن از راحتي لازم برخوردار باشيم بهتر است كه تعداد كوسن‌هاي آن بيشتر باشد و در مورد رنگ پارچه بايد با بقيه وسايل سالن نشيمن مانند فرش ، پرده و ... ست شود و همچنين بهتر است كه رنگ كوسن ها در تضاد با رنگ مبل باشد البته از چهارچوب دكوراسيون خارج نباشد و اگر كه از پارچه هايي با رنگ روشن و شاد انتخاب كنيم سالن نشيمن شيك و سرزنده تري خواهيم داشت.

 هنگامي كه در فروشگاه هستيد قبل از خريد كاناپه حتماً روي آن بنشينيد و آن را تست كنيد. 

 بهتر است كه ارتفاع كاناپه تا زمين كمتر باشد كه نشستن روي آن براي ما اذيت كننده نباشد البته نه آنقدر كه زانو دچار مشكل شود


برچسب: كاناپه زيبا ، كاناپه مدرن ، كاناپه ساده ، كاناپه كلاسيك، كاناپه با پايه چوبي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۵:۰۷ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)

زيبا ترين ميز هاي عسلي مدرن

 

ميز هاي عسلي يكي از ميزهايي است كه در كنار مبلمان و سالن پذيرايي مورد استفاده قرار مي گيرد. 

ميزهاي عسلي با ميزهاي جلو مبلي تفاوت دارد در انتخاب آن اشتباه نكنيد. ميزهاي جلو مبلي ميز هاي بزرگي هستند كه كه در جلوي مبلمان قرار مي گيرد و معمولاً جاي آن ها ثابت است . ميزهاي عسلي كوچك تر هستند و به صورت مداوم در حال جابجايي هستند و مي توانيم آنها را به صورت تك يا ست تهيه كنيم

گروه هنري HSH انواع مختلفي از ميز عسلي مدرن را براي ما طراحي كرده است كه هم به صورت تكي در قطرهاي متفاوت هستند و هم به صورت ست .

 انتخاب تعداد ميز عسلي بستگي به تعداد مبلمان ما دارد و براي مبلمان هاي هفت نفره و نه نفره بهتر است كه ميز عسلي ست و چند تايي را انتخاب كنيم تا براي همه مبلمان ها كافي باشد ولي اگر مبلمان به صورت كاناپه داريم بهتر است كه از يك ميز عسلي استفاده كنيم و فضاي خانه يا محيط خود را شلوغ نكنيم .

 جنس چوب عسلي براي ما بسيار مهم است چون كه زياد مورد استفاده قرار مي گيرد و ممكن است در معرض ريختن نوشيدني قرار بگيرد پس بهتر است كه جنس آن طوري باشد كه به راحتي تميز شود و در دراز مدت ميز ما دچار خرابي نشود.

 موضوع ديگر كه در اينجا حائز اهميت مي باشد وزن ميز عسلي مدرن مي باشد كه بايد به گونه اي باشد كه به راحتي بتوانيم آن را جابجا كنيم. 

 ميزهاي عسلي مدرن داراي خطوط ساده‌اي هستند و معمولاً با اشكال غير هندسي ساخته مي‌شوند كه اين جذابيت بيشتري به ميز عسلي و چيدمان مبلمان ميدهد.

 از ديگر موضوعات در مورد ميز عسلي مدرن ارتفاع ميز مي باشد كه با توجه به مبلمان انتخاب ميشود در مبلمان هايي كه پايه بلند تري دارند بايد ارتفاع ميز عسلي به گونه اي باشد كه به راحتي بتوانيم وسايل را روي آن قرار بدهيم و اگر مبلمان داراي پايه هاي كوچكتري هستند و ارتفاع آن از زمين تا مبلمان كم است پس بايد از ميز عسلي مدرن با ارتفاع كمتري استفاده كنيم تا به راحتي وسايل پذيرايي روي آن قرار بدهيم.

 ميزهاي عسلي مدرن بايد با بقيه وسايل خانه از جمله ميز وسط مطابقت و هماهنگي داشته باشد تا خانه اي مرتب و شيك و زيبايي داشته باشيم.

با نگاهي ساده به سايت HSH متوجه ميشويم كه ميز عسلي هاي مدرن زيبايي با استانداردهاي لازم را دارد.


برچسب: ميز عسلي چوبي ، ميز عسلي مدرن، ميز عسلي كم جا ، ميز عسلي ست ، ميز عسلي خانه شيك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۵:۳۰ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)