خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری .

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

مرکز فروش صندلی اپن چوبی ، صندلی مدرن و شیک

فروشگاه اینترنتی HSH مرکز فروش صندلی اپن چوبی ، صندلی مدرن و شیک در رشت، تهران، شیراز، اصفهان و دیگر شهرها میباشد. جهت مشاهده محصولات لطفا به وب سایت زیر مراجعه نمایید.

وب سایت : www.hsh1.ir

شماره تماس : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۱
شماره واتس آپ : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۲

صندلی اپن چوبی

صندلی اپن در رشت

روکش صندلی

اگر این مسئله برای شما خیلی مهم است از روکش‌های چرمی (طبیعی یا مصنوعی) استفاده کنید تا نگهداری از روکش صندلی‌ها راحت باشد. از انتخاب پارچه‌های چندلایه یا پارچه‌های پرزدار مانند مخمل دوری کنید. پارچه‌های مصنوعی مانند ریون یا پلی‌استر بهترین انتخاب برای ترکیب با پارچه‌های طبیعی هستند.

همیشه برای نیمکت و صندلی رستورانی توصیه به استفاده از روکش چرمی کرده ایم. به علت رفت و آمد زیاد و استفاده مداوم از این نیمکت ها و صندلی هایی که در رستوران ها قرار می گیرند، روکش چرمی به علت نظافت پذیری راحت تر، کاملا ترجیح داده می شود. اما در فضای ناهارخوری منزل بیشتر علاقه مند به استفاده از روکش های پارچه ای با طرح های گوناگونی هستیم که با دکوراسیون سالن غذاخوری اعم از پرده، کاغذ دیواری، و… در هماهنگی باشد. شما می توانید دستمال سفره های خود را نیز در ست با روکش صندلی ها انتخاب کرده و بر شیکی پذیرایی خود بیفزایید.

خرید صندلی رستورانی

انواع چوب در ساخت صندلی اپن چوبی

  • چوب بلوط سفید

بلوط سفید را می توان در بسیاری از مناطق شرق ایالات متحده در حال رشد یافت ، اما در مناطق جنوبی از جمله جنوب آپالاچی به وفور یافت می شود. بسیاری از انبارها در ایالات متحده با استفاده از قدرت ، نفوذ ناپذیری مایعات و مقاومت در برابر پوسیدگی شناخته شده اند و با استفاده از بلوط سفید ساخته شده اند.

  • چوب گردوی آمریکایی

چوب گردوی آمریکایی معمولاً به دلیل الگوی خیره کننده دانه معروف است و در حالت طبیعی خود ، اغلب گره های زیادی دارد و به آن نمای روستایی می بخشد. این یک چوب سخت ، مقاوم و سخت است که اغلب برای دسته های ابزار ، زمین های بسکتبال و سایر برنامه هایی که دوام در آنها مهم است استفاده می شود. این چوب بیشتر با لکه طبیعی و دانه بندی منحصر به فرد قابل مشاهده باشد. چوبی ایده آل برای صفحات میز ناهار خوری ، یا در خانه هایی که سبک روستایی تری مشهود است.

  • چوب بلوط قرمز

بلوط قرمز یکی از بهترین گونه های چوبی است که برای مبلمان استفاده می شود و بیشتر در نیمه شرقی ایالات متحده رشد می کند. بلوط قرمز چوبی سنگین است و به سرعت رشد می کند. با یک الگوی دانه کاملاً یکنواخت اما باز ، می توان از آن برای ایجاد میز و صندلی غذاخوری در محیط های تجاری یا مسکونی استفاده کرد ، اغلب با سایر گونه های چوبی در یک فضا هماهنگ می شود.

 

 


برچسب: صندلی اپن چوبی،مرکز فروش صندلی،صندلی مدرن،صندلی چوبی ساده،صندلی رستورانی،صندلی اپن در رشت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۵:۵۵ توسط:کوهپیما موضوع: نظرات (0)