خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری .

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

دراور پایه فلزی

دراور یکی از وسایل خیلی خیلی مهم در اتاق خواب به شمار می رود. دراور در اندازه ها و سبک های مختلفی وجود دارد.

 از سبک های مختلفی که بیشترین طرفدار را دارند می توانیم به سبک کلاسیک و مدرن اشاره کنیم. انتخاب هر یک از این سبک ها بستگی به سلیقه و نوع دکوراسیون خانه دارد.

در ادامه این سبک های دراور را باهم مقایسه میکنیم.

سبک کلاسیک قانون قرینه سازی در آن رعایت می شود و دارای نقش و نگارهای زیادی است که به صورت منبت کاری یا حکاکی روی چوب انجام میشوند.

 افرادی که از کارهای پر زرق و برق و چشمگیر خوششان می آید بهتر است که از سبک کلاسیک در دکوراسیون خود استفاده کند و دراوری که انتخاب می کنند هم از نوع کلاسیک باشد . سبک مدرن که امروزه طرفداران زیادی دارد و توجه افراد را به خود جذب میکند یک سبکی است که سادگی اولین شرط ان است. 

 سبک مدرن همراه با ساده بودن بسیار جذاب است و نمای زیبایی به اتاق می دهد. این سبک دارای خطوط موازی و پشت سر هم می باشد.

 بعد از سبک دراور میرسیم به جنس آن. داور می تواند از چوب ، فلز، ام دی اف ، ملامینه و ... باشد یا ترکیبی از آنها .

 در اینجا می خواهیم دراور چوبی با پایه فلزی را مورد بررسی قرار بدهیم.

 یکی از حساس ترین دراور ها ، دراور با پایه فلزی است. چونکه پایه فلزی جدا از چوب است و بعداً باید به آن متصل شود افراد ماهر باید آن را وصل کند تا محکم و با دقت وصل شود. چون ممکن است با کشیدن روی زمین یا چند بار بلند کردن آن پایه لق شود یا از آن جدا شود. رنگ پایه نیز مهم است نباید به مرور زمان دچار رنگ پریدگی شود.

پایه فلزی باید از دوام زیادی برخوردار باشد چون همه وزن دراو روی پایه خواهد بود مخصوصاً برای دراور هایی که کشو های بیشتری دارند.

 گروه هنری HSH نمونه هایی از دراور با پایه فلزی را طراحی کرده است که با دیدن آنها متوجه کیفیت بالای آنها می شویم و آنقدر زیبا و ساده هستند که خود به خود ما را جذب میکند. با نگاهی ساده به آنها می توانیم متوجه رعایت استانداردهای آن بشویم. و در نهایت دراور دلخواهمان را با بهترین کیفیت و کاربرد انتخاب کنیم.


برچسب: دراور چوبی ، دراور شیک ، دراور کلاسیک، دراور مدرن ، دراور پایه چوبی ، دراور پایه فلزی ، دراور بدون پایه ، دراور کشو دار ،،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۷:۱۹ توسط:کوهپیما موضوع: نظرات (0)