خريد اينترنتي مبلمان مدرن، قيمت تخت خواب، ميز ناهار خوري خريد اينترنتي مبلمان مدرن، قيمت تخت خواب، ميز ناهار خوري .

خريد اينترنتي مبلمان مدرن، قيمت تخت خواب، ميز ناهار خوري

مركز فروش صندلي اپن چوبي ، صندلي مدرن و شيك

فروشگاه اينترنتي HSH مركز فروش صندلي اپن چوبي ، صندلي مدرن و شيك در رشت، تهران، شيراز، اصفهان و ديگر شهرها ميباشد. جهت مشاهده محصولات لطفا به وب سايت زير مراجعه نماييد.

وب سايت : www.hsh1.ir

شماره تماس : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۱
شماره واتس آپ : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۲

صندلي اپن چوبي

صندلي اپن در رشت

روكش صندلي

اگر اين مسئله براي شما خيلي مهم است از روكش‌هاي چرمي (طبيعي يا مصنوعي) استفاده كنيد تا نگهداري از روكش صندلي‌ها راحت باشد. از انتخاب پارچه‌هاي چندلايه يا پارچه‌هاي پرزدار مانند مخمل دوري كنيد. پارچه‌هاي مصنوعي مانند ريون يا پلي‌استر بهترين انتخاب براي تركيب با پارچه‌هاي طبيعي هستند.

هميشه براي نيمكت و صندلي رستوراني توصيه به استفاده از روكش چرمي كرده ايم. به علت رفت و آمد زياد و استفاده مداوم از اين نيمكت ها و صندلي هايي كه در رستوران ها قرار مي گيرند، روكش چرمي به علت نظافت پذيري راحت تر، كاملا ترجيح داده مي شود. اما در فضاي ناهارخوري منزل بيشتر علاقه مند به استفاده از روكش هاي پارچه اي با طرح هاي گوناگوني هستيم كه با دكوراسيون سالن غذاخوري اعم از پرده، كاغذ ديواري، و… در هماهنگي باشد. شما مي توانيد دستمال سفره هاي خود را نيز در ست با روكش صندلي ها انتخاب كرده و بر شيكي پذيرايي خود بيفزاييد.

خريد صندلي رستوراني

انواع چوب در ساخت صندلي اپن چوبي

  • چوب بلوط سفيد

بلوط سفيد را مي توان در بسياري از مناطق شرق ايالات متحده در حال رشد يافت ، اما در مناطق جنوبي از جمله جنوب آپالاچي به وفور يافت مي شود. بسياري از انبارها در ايالات متحده با استفاده از قدرت ، نفوذ ناپذيري مايعات و مقاومت در برابر پوسيدگي شناخته شده اند و با استفاده از بلوط سفيد ساخته شده اند.

  • چوب گردوي آمريكايي

چوب گردوي آمريكايي معمولاً به دليل الگوي خيره كننده دانه معروف است و در حالت طبيعي خود ، اغلب گره هاي زيادي دارد و به آن نماي روستايي مي بخشد. اين يك چوب سخت ، مقاوم و سخت است كه اغلب براي دسته هاي ابزار ، زمين هاي بسكتبال و ساير برنامه هايي كه دوام در آنها مهم است استفاده مي شود. اين چوب بيشتر با لكه طبيعي و دانه بندي منحصر به فرد قابل مشاهده باشد. چوبي ايده آل براي صفحات ميز ناهار خوري ، يا در خانه هايي كه سبك روستايي تري مشهود است.

  • چوب بلوط قرمز

بلوط قرمز يكي از بهترين گونه هاي چوبي است كه براي مبلمان استفاده مي شود و بيشتر در نيمه شرقي ايالات متحده رشد مي كند. بلوط قرمز چوبي سنگين است و به سرعت رشد مي كند. با يك الگوي دانه كاملاً يكنواخت اما باز ، مي توان از آن براي ايجاد ميز و صندلي غذاخوري در محيط هاي تجاري يا مسكوني استفاده كرد ، اغلب با ساير گونه هاي چوبي در يك فضا هماهنگ مي شود.

 

 


برچسب: صندلي اپن چوبي،مركز فروش صندلي،صندلي مدرن،صندلي چوبي ساده،صندلي رستوراني،صندلي اپن در رشت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۵:۵۵ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)