خريد اينترنتي مبلمان مدرن، قيمت تخت خواب، ميز ناهار خوري خريد اينترنتي مبلمان مدرن، قيمت تخت خواب، ميز ناهار خوري .

خريد اينترنتي مبلمان مدرن، قيمت تخت خواب، ميز ناهار خوري

مدل ميز تلويزيون چوبي براي دكوراسيون مدرن و لاكچري

ميز تلويزيون چوبي رنگ و اندازه هاي مختلف است و براي علاقه مندان به مبلمان راحتي مدرن و لاكچري جلوه اي زيبا را ايجاد مي كند. ميزهاي چوبي از استحكام و طول عمر بالايي برخوردار هستند؛ به طوري كه اين امكان را دارند تا وزني برابر با ۲۰۰ تا ۳۰۰ كيلو گرم را تحمل كرده و آن ها را به گزينه اي مناسب جهت خريد تبديل مي كنند. فروشگاه اينترنتي HSH يكي از مراكز فروش ميز تلويزيون چوبي جديد در تهران و كرج ميباشد. براي ساخت ميز تلويزيون مدرن و لاكچري در مجموعه hsh از چوب راش آلماني و گرجستاني، روكش چوب و ام دي اف هاي مرغوب خارجي استفاده مي شود. محصولاتي كه در نوع خود در بازار بي نظير هستند و رقبا به ندرت از ام دي اف هاي خارجي در راستاي ساخت ميز تلويزيون استفاده مي كنند.

وب سايت : www.hsh1.ir

شماره تماس : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۱
شماره واتس آپ : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۲

 ميز تلويزيون چوبي جديد

ميز تلويزيون چوبي جديد

امروزه با توجه به طرح ها و رنگ هاي مختلف اين ميزها كمتر كسي به سراغ مدل هاي قديمي و شناخته شده مي رود.  اگر مشكل مالي ندارين از محصول هايي با جنس چوبي استفاده كنيد كه طول عمر بيشتري دارند و حتي بعد از مدتي كه شما از رنگ ان خسته بشين مي توانيد توسط يك رنگ كار رنگ روي آن را پاك كنيد و مجدد رنگ كنيد. اندازه ميز تلويزيون چوبي جديد اولين چيزي است كه بايد به آن توجه كرد چون هر ميزي با هر تلويزيوني مناسب نيست. اندازه استاندارد در اين زمينه رعايت يك فاصله ۱۰ سانتي‌متري در اطراف تلويزيون است، به اين معنا كه بعد از قرار گرفتن تلويزيون روي ميز بايد از هر طرف ۱۰ سانتي‌متر فضاي خالي وجود داشته باشد.

ميز ال سي دي در تهران

ميز ال سي دي در تهران

شايد براي شما نيز پيش آمده باشد كه به دنبال ميز lcd مناسب و درخور دكوراسيون منزل خود بوده ايد؛ اما مورد مناسبي مشاهده نكرده ايد و از خريد خود پشيمان شده ايد. از پرطرفدارترين و محبوب ترين مدل هاي ميز ال سي دي در تهران مي توان به ميز پايه دار و ساده اشاره كرد. مي توانيد براي قرار دادن سي دي ها و دي وي دي ها از ميزهاي كشو دار شيكي كه بازار است استفاده كنيد تا اطراف ميز نظم و زيبايي بيشتري داشته باشد و با خرده ريزها آشفته نشود. همشهريان عزيز ساكن تهران در صورتي كه ميخواهيد از نزديك محصولات را ببنيد و راحت تر ميز ال سي دي مناسب خود را انتخاب نماييد به فروشگاه HSH واقع در سعادت آباد تهران مراجعه نماييد.

 


برچسب: ميز تلويزيون چوبي جديد،قيمت ميز تلويزيون چوبي،ميز تلويزيون چوبي در تهران،ميز ال سي دي در تهران،ميز تلويزيون مدرن و لاكچري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۹:۴۵ توسط:كوهپيما موضوع: نظرات (0)