خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری .

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

کتابخانه دیواری

یکی از قطعات مهم در دکوراسیون خانه کتابخانه می باشد. کتابخانه ها فقط برای قرار گرفتن کتاب نیستند بلکه از آن ها می توانیم برای قرار دادن وسایل تزیینی نیز استفاده کنیم .

این روزها با کمتر شدن فضای خانه ها آپارتمانی و کوچکتر شدن طراحان با طراحی کتابخانه های متفاوت تر در اندازه و سبک مختلف کتابخانه های زیبایی را طراحی کرده‌اند. دارای الگوهای شیک و فانتزی هستند.

 کتابخانه ها در سبک های مختلفی مانند کلاسیک و مدرن ساخته می شوند.

 کتابخانه های کلاسیک دارای طرح و نقش های بیشتری هستند و برای افرادی که به دنبال چیزی پر زرق و برق هستند بهتر است که از کتابخانه هایی با سبک کلاسیک استفاده کنند ولی کتابخانه های مدرن دارای اشکال غیر هندسی می باشند و قانون قرینه سازی در آنها زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد و ساده و چشمگیر هستند .

گروه هنری HSH انواع مختلفی از کتابخانه های دیواری و دیگر کتابخانه ها را برای ما طراحی کرده که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 کتابخانه های دیواری در دیوار با پیچ وصل می شوند و هم می تواند قفسه آنها دارای درب یا بدون درب باشد . برای انهایی که میخواهند وسایل مهمی در ان قرار بدهند مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی اگر که به طور مداوم در حال استفاده از کتاب باشیم درب داشتن برای کتابخانه کمی اذیت کننده است.

کتابخانه را میتوانیم در هر جایی از خانه قرار بدهیم اگر بخواهیم که جنبه تزیینی داشته باشد بهتر است که در قسمتی که بیشتر مورد توجه و دید است قرار بگیرد اما بهتر است که ما از همه فضاهای پرت خانه و گوشه کنارها نیز استفاده کنیم.

 بزرگی و حجیم بودن کتابخانه بستگی به فضای است که ما در اختیار داریم اگر که فضای زیادی داریم می توانیم از کتابخانه های با عمق بیشتر استفاده کنیم ولی اگر که فضای کمتری موجود است می توانیم از کتابخانه هایی با طول و عرض و عمق کمتری استفاده کنیم.

 اگر خانه دارای راهرو است می توانیم کتابخانه را در آنجا قرار بدهیم و از فضای کتابخانه نیز استفاده کرده باشیم و یک ورودی زیبا داشته باشیم.

 با نگاهی به سایت HSH میتوانیم زیباترین و پرکاربردترین کتابخانه دیواری را برای منزل خود انتخاب کنیم.


برچسب: کتابخانه دیواری چوبی ، کتابخانه دیواری مدرن ، کتابخانه دیواری کلاسیک، کتابخانه دیواری کم جا ، کتابخانه دیواری زیبا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۰:۱۵ توسط:کوهپیما موضوع: نظرات (0)