خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری .

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

میز کنار مبلی و جلو مبلی

هر مبلمانی باید دارای میز کنار مبلی و جلو مبلی باشد . اینها معمولا میتوانند به عنوان میز همه کاره مورد استفاده قرار بگیرند.

جنس این میزها از چوب میباشد که به صورت ترکیب با فلز ، شیشه و سنگ نیز مشاهده میشود . ارتفاع این میزها باید با توجه به ارتفاع مبلمان و طریقه استفاده از ان انتخاب شود که این بیشتر در خصوص میز جلو مبلی است چون بیشتر در مرکز توجه قرار میگیرد ولی میزهای کنار مبلی معمولا در گوشه کناری هستند که ارتفاع بیشتر انها باعث بی نظمی نمیشود. برای سالن پذیرایی مدرن بهتر است از میزهای کنار مبلی بلند، لاغر و ساده تر استفاده بشود و بهتر است تمام چوب باشد .

یکی از مزایای میز های کنار مبلی این است که به راحتی میتوان انها را با مبلمان و دکوراسیون خانه ست کرد . میزهای کنار مبلی و جلو مبلی باعث نظم خانه میشوند. 

این میزها حتما باید با سبک دکوراسیون همخوانی داشته باشند وگرنه باعث نازیبایی خانه میشوند. اگر خانه ما دارای سبک کلاسیک است میتوانیم از میزهای با پایه های منبت کاری شده استفاده کنیم .

اندازه و وزن میز جلو مبلی بیشتر است چون معمولا جای ثابتی دارد و نیاز به جا به جایی مداوم ندارد ولی میزهای کنار مبلی باید سبک باشند تا به راحتی بتوانیم انها را جا به جا کنیم. انواع میزهای کنار مبلی عبارت اند از : میزهای تاشو، میزهای شیشه ای یا فلزی ، میز های چرخ دار، میزهای طبقه دار و میز های سلطنتی.

تفاوت بین میز کنار مبلی و جلو مبلی این است که میز جلو مبلی در وسط و جلوی مبلمان قرار میگیرد که سطح بزرگتری هم دارد ولی میز کنار مبلی در کنار صندلی، مبل ها یا سالن پذیرایی قرار میگیرد و سطح کوچک تری دارد.

از میزهای کنار مبلی میتوان برای میز تلفن هم استفاده کرد. همچنین برای قرار دادن وسایل تزیینی ، وسایل پذیرایی‌، کتاب ، مجله و قاب عکس مورد استفاده قرار بگیرد.

مورد دیگری از میزهای کنار مبلی است که دقیقا به روی دسته مبل قرار میگیرد و برای غذا خورد و استفاده از لپ تاپ مناسب هستند. قرار دادن گلدان های کوچک و مناسب روی میزهای کنار مبلی و جلو مبلی بسیار زیبا خواهد بود و به شیک تر شدن دکوراسیون کمک میکند.

البته باید به این نکته توجه کرد که نباید تمام سطح میزها را با وسایل دیگر اشغال کنیم و لازم است هر میزی دارای سطح خالی باشد.


برچسب: میز عسلی ، میز های جلو مبلی مدرن ، میز کنار مبلی ، میز چوبی ، میز عسلی مدرن،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۱:۱۲ توسط:کوهپیما موضوع: نظرات (0)