خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری .

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

میز ناهار خوری کوچک چوبی

یکی از انتخاب های ایده ال برای خانه های امروزی که اغلب اپارتمانی و کم جا هستند میز ناهار خوری کوچک و نقلی است. 

پیشنهاد میشود افرادی که در اپارتمان هستند و دارای فضای کمی هستند از میز ناهار خوری کوچک استفاده کنند طوری که بتوانند کامل از ان استفاده کنند . پیشنهاد ما برای همچین فضایی میز ناهار خوری گرد میباشد زیرا امروزه تعداد افراد خانواده ۳ ـ ۴ نفره است . اطراف میزناهار خوری گرد میتوان در مواقع لزوم صندلی نیز اضافه کرد.

هر شخصی با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود میتواند میز دلخواهش را انتخاب کند.

اگر میخواهید یک میز ناهارخوری را برای مدت طولانی داشته باشید پس باید از مقاومت و استحکام زیادی برخوردار باشد . 

میز ناهار خوری علاوه بر اینکه مکانی برای جمع شدن افراد خانواده به دور هم هست در دکوراسیون خانه نقش مهمی دارد. میزناهار خوری علاوه بر زیبایی باید نیاز شما را تامین کند. 

میز ناهار خوری میتواند از چوب یا ترکیب ان با شیشه ، فلز و ... باشد . چوب به تنهایی زیبایی چشمگیری دارد و در برابر ضربه های احتمالی مقاومت بیشتری دارد بنابراین قیمت بالاتری نسبت به بقیه کارها دارد.

میتوانید برای اینکه روی صفحه میز خش نیفتد از شیشه برای سطح ان استفاده کنید و شیشه را میتوان در انواع رنگ ها انتخاب کرد البته باید ضخامت ان زیاد باشد تا در برابر ضربه نشکند.

اگر دائم درحال اسباب کشی هستید بهتر است سبک و سنگین بودن میز را در نظر بگیرید تا حمل ان اسانتر باشد یا میتوانید از میزهایی که به چند قطعه تقسیم میشوند داشته باشید .

ارتفاع میز و صندلی ها باید باهم هماهنگ باشند درست است که مدت زمان کوتاهی پشت میز صرف نمیکنیم ولی باید از استاندارد لازم برخوردار باشد تا باعث اسیب به گردن و ستون فقرات نشود .

پارچه هایی که استفاده میشود در میز ناهارخوری معمولا در رنگ های شاد و روشن هستند تا باعث زیبایی و افزایش انرژی خانه بشوند.


برچسب: میز ناهار خوری ، میز ناهار خوری کوچک ، میز ناهار خوری چوبی ، میز ناهار خوری کم جا ، میز ناهار خوری مدرن،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۹:۴۲ توسط:کوهپیما موضوع: نظرات (0)