خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری .

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

تخت خواب کودک

برای انتخاب تخت مناسب کودک خود باید نکته هایی مورد توجه قرار بگیرد اول اینکه شما باید تصمیم بگیرید تختی که انتخاب میکنید را فقط برای زمان نوزادی میخواهید یا اینکه قرار است بچه شما تمام کودکی اش را از این تخت استفاده کند . 

در ابتدا خرید تخت خواب برای کودک شاید ساده به نظر بیاید در حالی که اینطور نیست نکات و استاندارد های مهمی وجود دارد که باید رعایت بشود تا کودک شما خوابی ارام و راحت را تجربه کند .

تختی که انتخاب میکنید اندازه ان میتواند ثابت یا متغییر باشد . بعضی از تخت ها هستند که با گذاشتن یا برداشتن یک مبل ، پاف ، دراور و ... اندازه ان کوچک یا بزرگ میشود .

این تخت ها میتواند انتخاب خوبی برای کودکان باشد . زیرا انها در حال رشد هستند.

تخت خواب های کودک باید حتما از هر چهار طرف دارای نرده باشد و بهتر است که این نردها قابل برداشتن باشند تا با بزرگتر شدن کودک بتوان انها را حذف کرد.

این نرده ها مانند یک سپر ایمنی برای کودک ما هستند پس باید فاصله انها استاندارد باشد تا سر کودک بین انها گیر نکند.

بهتر است که پایه های تخت ثابت یا دارای قفل باشد تا کودک هنگام بازی و پریدن روی تخت دچار اسیب نشود.

جنس چوبی که تخت خواب از ان ساخته شده است برای سلامتی کودک بسیار مهم است که پیشنهاد میشود از چوب طبیعی برای ساخت ان استفاده بشود تا مقاومت زیادی نیز داشته باشد و به مرور دچار اسیب و لقی نشود.

اگر تخت خواب انتخابی ما دارای کشو باشد نیز برای وسایل دم دستی کودک که خودش هم به راحتی بتواند به ان دسترسی داشته باشد خیلی خوب میشود و انتخابی هوشمند است.

همانطور که دیده اید اغلب تخت خواب های کودک دارای وسایل جانبی و تزیینی میباشد که اینها باید محکم باشند و بهتر است که پیچ و مهره ای باشند تا با بازی کردن کودک با انها از جایشان در نروند که کودک دچار اسیب بشود.

سبک سرویس خوابی که انتخاب میکنیم برای کودکمان باید با بقیه وسایل اتاقش هماهنگی داشته باشد و بهتر است که از رنگ های روشن استفاده کنیم


برچسب: تخت خواب چوبی ، تخت خواب مدرن ، تخت خواب مناسب کودک ، تخت خواب مدرن ، تخت خواب زیبا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۲:۰۵ توسط:کوهپیما موضوع: نظرات (0)