خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری .

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

میز آرایش دیواری

میز ارایش یکی از مهم ترین لوازم اتاق خواب بخصوص برای خانم ها مورد استفاده قرار میگیرد و وجود ان در هر اتاق خوابی لازم و ضروری میباشد.

گروه هنری HSH انواع مختلفی از میز ارایش های .دیواری را برای شما عزیزان طراحی کرده است که در ادامه بیشتر ان ها مورد بررسی قرار میدهیم.

میز ارایش میتواند از جنس های مختلفی باشد که چوب از مهم ترین و پر استفاده ترین انهاست . چوب با مقاومت و زیبایی خاصی که دارد فضای اتاق را شیک و دلنشین تر میکند و ما میتوانیم یک اتاق خواب زیبا و پر ارامش داشته باشیم.

پس چوب ان باید از کیفیت لازم برخوردار باشد نکته ای که اینجا وجود دارد علاوه بر مقاومت و کیفیت چوب زیبایی و رنگ ان است . رنگ چوب باید طبیعی و بدون هیچ عیب و نقصی مانند زدگی لبه ، رنگ پریدگی ، پیچیدگی و... باشد تا روح اتاق خواب زیبا و جوان باشد و از بودن در ان لذت ببریم.

انتخاب میز ارایش بسته به ابعاد اتاق خواب است . 

اگر فضای کافی داشته باشیم میتوانیم بدون هیچ نگرانی میز ارایش دلخواهمان را انتخاب کنیم ولی امروزه با توجه به نوع ساخت و ساز که بیشتر به صورت اپارتمانی است فضای زیادی برای ما باقی نمی ماند که HSH با طراحی میز های ارایش دیواری این نگرانی را برای ما برطرف کرده است.

میز ارایش دیواری میتواند بدون پایه یا دارای دو پایه باشد . ارتفاع ان استاندارد است و طول ان را میتوان با توجه به فضایی که داریم انتخاب کنیم . تعداد کشو و باکس ها نیز با توجه به اندازه وسایل شخصی و بازهم سلیقه افراد انتخاب میشود.

این میزها معمولا دارای اینه های جدا هستند که با کمی فاصله از میز به دیوار وصل میشوند و میتواند در اندازه های مختلف باشد که البته باید با اندازه میز هماهنگی داشته باشد . 

اینه میتواند دارای شکل هندسی مانند مربع ، مستطیل ، دایره ‌، ذوزنقه و... باشد و هم میتواند دارای اشکال غیر هندسی باشد که این روزها مورد توجه زیادی قرار گرفته است و جایگاه خاصی در سبک مدرن دارد.


برچسب: میز آرایش، میز آرایش چوبی ، میز آرایش دیواری، میز آرایش شیک ، میز آرایش زیبا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۲:۴۰ توسط:کوهپیما موضوع: نظرات (0)